ПРЕВОДИЛАЦ
ПОЗИВ ЧЛАНОВИМА УДПС
ПРИЛОЗИ УДРУЖЕЊУ
ЛИЦЕНЦА - LICENSE
Биографије, фотографије и непотписани текстови (осим ако другачије није назначено) су под лиценцом Creative Commons: Ауторство - Делити под истим условима
Biographies, photos and unsigned articles (unless otherwise noted) are licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International.
*НАПОМЕНА
За драме и ауторске чланке ауторска права имају аутори или носиоци права. Дозволу за објављивање, умножавање, извођење или друго јавно коришћење можете тражити директно од аутора или власника ауторског права. Податке о ауторима можете добити преко Удружења драмских писаца Србије, од техничког секретара удружења Биљане Остојић, преко ел. адресе: ОВДЕ
Савремена српска драма број 31 / 2007
Издавачки подухват Удружења драмских писаца Србије, Позоришта модерна гаража и Културно-просветне заједнице Београда, десет година после покретања и континуираног објављиваwња четири књиге годишње, сада се може оценити као прави издавачки и културолошки подвиг. У овој едицији до сада је објављено преко стотину шездесет драма српских писаца, од којих је један број доживео своје премијерно представљање; у тридесет књига публиковане су драме савремених писаца, од оних недавно преминулих до најмлађих који се јављају својим првим текстовима. Драмске поетике, естетике, избор жанрова и опредељења сведоче о нарастајућем плурализму идеја, примењених драмских техника и стилова, при чему се ауторска самосвојност и оригиналност не могу довести у питање. Укратко, ова едиција која опстаје захваљујући ентузијазму и енергији челника УДП Србије, испунила је свој скромно замишљен програм и превазишла иницијалну идеју да буде трибина на којој се промовишу драмска штива и постала аутентично позориште које сведочи о богатству стваралачких лабораторија наших драмских аутора. Тиме је, у исти мах, ова едиција показала да у Србији постоји паралелни позоришни живот, свестранији, маштовитији и провокативнији од онога који се одиграва на сценама које, најчешће, воде поборници једне ригидне и помодарске репертоарске политике. |
|